12.9.16

Πρώτο κουδούνι...φθινόπωρο...και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του

Σήμερα χτύπησε το πρώτο σχολικό κουδούνι για την φετινή χρονιά.
Την κλασσική ατάκα "κάθε κατεργάρης στον πάγκο του" την άκουσε τόσες φορές σήμερα ο γιόκας μου και από τόσους πολλούς (εμένα, την νονά, τους παππούδες, την γειτόνισσα, τον περιπτερά στην γωνία, μέχρι και τους εμπόρους στους πάγκους της λαϊκής που πήγαμε μετά το πέρας της τελετής του Αγιασμού)  έτσι που στο τέλος άρχισε να "τσιτώνει" τα μουτράκια και να "τρίζει" τα δοντάκια του :-))
Έχω κρυφογελάσει τόσο πολύ μαζί του σήμερα, που σε καλό να μου βγει...

Όπως και να 'χει... η πρώτη μέρα στο σχολείο όσο χρονών κι' αν είσαι, σε όποια τάξη και αν πηγαίνεις, είναι πάντα δύσκολη μετά από σχεδόν 3 μήνες αγρανάπαυση, όπως έγινε και με το blog μου (3 μήνες παρά 2 ημέρες, έχει να δει ανάρτηση!!).

Ευκαιρία λοιπόν, να σας δώσω τις ευχές μου για καλή σχολική χρονιά (σε μαθητές, δασκάλους και καθηγητές) και για ότι καλύτερο εσείς έχετε κατά νου μέσα στο φθινόπωρο που έχει για τα καλά έρθει φέτος.
Τώρα που είπα φθινόπωρο...
Πολλά χρόνια είχαμε να δούμε όντως φθινόπωρο, όπως το φετινό.
Είναι  αρκούντως συννεφιασμένο, με πολλές βροχές (και πολλές καταστροφές δυστυχώς) με κατεβασμένες θερμοκρασίες και με ύφος πραγματικά μελαγχολικό, καθώς πολλά δέντρα έχουν αρχίσει να κιτρινίζουν φύλλα από τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη (τι περίεργο).

Η επιστροφή ωστόσο κάθε κατεργάρη στον πάγκο του, έχει σαν συνέπεια και το "σπαζοκεφάλισμα" της κάθε μάνας για το τι θα βάλει μέσα στην τσάντα των κατεργαρέων της για κολατσιό.
Ας θυμηθώ λιγάκι την παλιά μου τέχνη (όχι ότι όλο το καλοκαίρι δεν μαγείρευα.. απλώς όλα ήταν πια χαλαρά για διάφορους και ποικίλους λόγους...) κάνοντάς σας προτάσεις για μερικά καλούδια που μπορείτε να φτιάξετε γρήγορα και με λίγη καλή διάθεση από την προηγούμενη μέρα (εκτός και έχετε όρεξη για ξύπνημα από τα άγρια χαράματα όπως η γράφουσα πολλές φορές(!!!).

Καλούδια από παλαιότερες αναρτήσεις, που όμως παραμένουν πάντα νόστιμα και στις άμεσες επιλογές μου για το σχολείο, παρέα με κάποιο φρούτο ή φρέσκα μπαστουνάκια λαχανικών (καροτάκια, αγγουράκια κ.λ.π.).

Δείτε όμως και τις διάφορες ενότητες του blog που ήδη υπάρχουν και σκεφτείτε ελεύθερα εσείς τις εναλλακτικές σας.



















Καλή  Σχολική Χρονιά.
Καλό Φθινόπωρο και καλή Δύναμη σε όλες και όλους φίλοι αναγνώστες  και φυσικά για όλα όσα μας περιμένουν εκεί έξω...

8 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά Πηνελόπη μου! Καλό κουράγιο και στα παιδάκια μας αλλά και σε εμάς! Η ανάρτησή σου με τις συγκεντρωμένες προτάσεις για σχολικό κολατσιό είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και τους προσεχείς μήνες έχω την αίσθηση ότι θα τις ξεψαχνίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ανάρτηση εποχιακή και κάπως σαν come back, μετά από τρεις μήνες Αμαλία μου.
      Εύχομαι και σ' εσάς τα καλύτερα για την νέα χρονιά και να είναι γερή η Ν. σου.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Τι ωραιες λιχουδιες!!!! Μου γέμισες το στόμα βραδιάτικα :)
    Καλή σχολική χρονιά για το αγορακι σου και καλά κουράγια και σ'εσενα. Σε φιλω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ καλή μου Μαρία.
      Ότι καλύτερο για όλα τα παιδιά και μακάρι όλοι οι γονείς να μπορούν να τα φέρνουν όλα βόλτα με τα βλαστάρια τους :-))

      Διαγραφή
  3. Αχ! τι μου κάνεις πρωί πρωί!!Αν μπορούσα θα άπλωνα το χέρι και θα "βουτούσα" ένα από...όλα!!Καλημερα χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και είσαι μακριά Αχτίδα μας... αλλιώς θα σ' έβαζα στην "δύναμη του σχολείου" κάθε που μπαίνω στην κουζίνα για τέτοιες δημιουργίες.
      Χαιρετισμούς πολλούς και καλή πρόοδο σε όλα τα εγγόνια σας.

      Διαγραφή
  4. Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά Πηνελόπη μου!
    Με την Ιφιγένεια να είναι στο νηπιαγωγείο φέτος, τα ταπεράκια για κολατσιό και μεσημεριανό που θα παίρνει μαζί της είναι ένα μικρό άγχος.
    Ευτυχώς, οι επιλογές είναι αρκετές και με λίγη προσπάθεια από πλευράς μας θα μπορέσουμε να προσφέρουμε στα πιτσιρικάκια νόστιμα και υγιεινά γεύματα.
    Οι συγκεντρωτικές αναρτήσεις σου πάντα μου άρεσαν! Ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μπήκε στα "βάσανα" και το Φιφίνι!!
      Περνάει ο χρόνος και τίποτε δεν το σταματά, Ερμιόνη μου :-)))
      Εύχομαι καλή σχολική χρονιά και στις δύο μελισσούλες και φυσικά τα καλύτερα για εσάς.
      Ελπίζω με τα γεύματα να είσαι πιο τυχερή από εμένα και να μην εισπράτεις καθόλου μα καθόλου διαμαρτυρίες :-)))
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή