22.11.13

Γευστικό Ταξίδι με Κρητικά Αλλαντικά

Κατά καιρούς έχω γράψει και συζητήσει ενδεχομένως με κάποιους αγαπημένους bloggers (την Vita, την Silena)  για την αγάπη που τρέφω προς την Κρήτη.
Τους ανθρώπους της, τα έθιμα, τα προϊόντα και τις τοπικές γεύσεις της.
Έτυχε να γνωρίσω την Κρήτη από αγαπημένη συμφοιτήτρια που για χρόνια κάναμε πολύ αλλά
καλή, πραγματικά, παρέα...
Για πρώτη φορά ταξίδεψα στην Κρήτη στον γάμο της. Ξανά-ταξίδεψα στην γέννηση των παιδιών της. Και ξαναπήγα μερικά χρόνια μετά, όταν τα παιδιά της ήταν πια στο Δημοτικό...
Έχω χρόνια να πάω...αλλά δεν τους ξεχνώ και τους αγαπώ πάντα το ίδιο δυνατά.

Και να που η τύχη τα έφερε έτσι, ώστε να κάνω ένα ακόμη γευστικό ταξίδι στην Κρήτη, χάρη στην πρόσκληση της εταιρίας Creta Farms.
Μια πρόσκληση, προκειμένου να γνωρίσω μαζί με όλους τους εκλεκτούς καλεσμένους της εταιρίας, τη σειρά νέων προϊόντων Gourmet Εν' Ελλάδι (Ψητή Γαλοπούλα, Καπνιστή Γαλοπούλα, Καπνιστή Γαλοπούλα Ορεινό, Ζαμπόν Ψητό και Κοτόπουλο Ψητό).


Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο πολύ κομψό εστιατόριο Scala Vinoteca και ήταν τόσο όμορφο το στήσιμο των προϊόντων που μου θύμισε από την μια, παλιό κελάρι αρχοντικού (ενδεχομένως Κρητικού...) και από την άλλη, σίγουρα  Τρατορία στην περιοχή της Τοσκόνης, που όμως είχε ένα τόσο, μα τόσο ... Ελληνικό μενού.





Πρέπει να ευχαριστήσω θερμά για την πρόσκληση την αγαπητή κα Βίκυ Μόσχου, της εταιρίας V + O. Όσα προσωπικά δοκίμασα, μιλώ για τα αλλαντικά καθώς δεν είχα τον χρόνο να παραμείνω σε όλη την εκδήλωση, ήσαν εξαιρετικά!
Κάτι που ήδη γνώριζα άλλωστε, μιας και έχω αγοράσει το τελευταίο διάστημα πάμπολλες φορές τόσο την Πάριζα με 60% λιγότερα λιπαρά, όσο και το κλασσικό παριζάκι Εν' Ελλάδι, που ο δικός μου Θ. καταναλώνει μετά μανίας.

Παρέλαβα και ένα "πολύ γεμάτο πακέτο" με τα νέα προϊόντα της εταιρίας και υπόσχομαι ως φόρο τιμής στην αγαπημένη μου Κρήτη, αλλά και στους ανθρώπους της εταιρίας Creta Farms, πως θα επανέλθω σύντομα με μια συνταγή κατά πως τους πρέπει!

Τελειώνοντας, να σημειώσω πως: καθώς οι καιροί που βιώνουμε είναι δύσκολοι, είναι πολύ σημαντικό να μαθαίνουμε ότι Έλληνες Παραγωγοί και Ελληνικές Εταιρίες κατέχουν ΠΡΩΤΙΕΣ στους χώρους που κινούνται στις αγορές του Εξωτερικού.
Και αυτό πρέπει να μας κάνει, να θέλουμε να τους στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις.

15 σχόλια:

  1. Να απολαυσεις τα καλουδια σου,ειναι πραγματικα πολυ νοστιμα τα προιντα τους,τα ξερω και μ αρεσουν ιδιαιτερα,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νέλη μου, ήδη οι πρώτες δοκιμές έγιναν!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι.

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία! Με το καλό να τα απολαύσεις τα δώρα σου, είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις εξαιρετικά πιάτα με αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η ευγενική πρόσκληση της εταιρίας Creta Farms συνοδευόταν από εξαιρετικές γεύσεις Μαρία μου.
      Τους ευχαριστώ πολύ.
      Καλή εβδομάδα και σ' εσένα.

      Διαγραφή
  3. Αξίζει να υποστηρίζονται αυτές οι προσπάθειες, Πηνελόπη. Και σε άλλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα αγαπητέ μου Ευάγγελε. Ειδικά όταν ακούς για μεγέθη και δείκτες ανάπτυξης σε ελληνικές επιχειρήσεις σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο, εύχεσαι να συνεχίσουν το ίδιο δυναμικά και τα επόμενα χρόνια.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  4. Φαίνονται όλα νοστιμότατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε βεβαιώνω πως ήταν όντως, Αμαλία μου.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  5. Περιμένω να δω με τι εμφάνταστο τρόπο θα τα προφανείς!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ :-)) Αγγελική μου.
      Φιλιά πολλά και σ' εσένα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ νόστιμα τα συγκεκριμένα προϊόντα πράγματι... να τα απολαύσεις Πηνελόπη μου!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με μεγάλη απήχηση στο δικό μου τουλάχιστον "οικιακό κοινό" Κική μου.
      Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  7. Τυχερούλα! Πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση και με φοβερά καλούδια για να δημιουργήσεις! Αναμένουμε τα αποτελέσματα...
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά τυχερή, Αναστασία μου..
      Ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ως γευστική πρόταση και εμπειρία φαντάζομαι (καθώς δεν τα γεύτηκα όλα) και ελπίζω ότι θα καταφέρω να δημιουργήσω κι' εγώ τα δικά μου.
      Φιλιά πολλά και καλή Δύναμη.

      Διαγραφή
  8. Τι ωραία εκδήλωση!
    Η συγκεκριμένη εταιρία πάντως έχει πραγματικά πολύ ποιοτικά προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή