8.3.13

Αποκριάτικα Ντοκουμέντα...για περισσότερες μνήμες!

Ένα φωτογραφικό "ντοκουμέντο" για Αποκριές περασμένων χρόνων (μην πούμε πόσων, γιατί θα χάσουμε και τον λογαριασμό...) που ήθελα να δει το παιδί μου σήμερα, αλλά να κάνω και την αγαπητή Φοίβη, του Donkey and the Carrot, αφού της γεννήθηκε η απορία, να δει πως μπορεί να είναι:

Μια Μπουγάδα, μασκαράς...



Ένας Μεθύστακας...με τα όλα του!


Ένας Γόης της Εποχής, κάπου στα '80... με το κατάλληλο ύφος!


Καλό Σαββατοκύριακο Αποκριάς σε όλες και όλους.
Δύναμη και όσο γίνεται αισιοδοξία, που αντλούμε μέσα από τις ίδιες μας τις ζωές, κι' ας περνούν τα χρόνια...

21 σχόλια:

  1. Τι όμορφες μεταμφιέσεις ,πόσο όμορφα χρονια,καλές Αποκριές σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψηφιζω την ΜΠΟΥΓΑΔΑ ως την πιο πετυχημενη!
    Ευχομαι να περσασες μοναδικα την Τσικνοπέμπτη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι μεταμφιέσεις σου πάρα πολύ καλές!!!η μπουγάδα πολύ πρωτότυπη (είδες με απλά πράγματα και φαντασία τι μπορούμε να πετύχουμε!)αλλά σαν γόης της εποχής του 80...............τι να πω Πηνελόπη μου!!!!!!!!εκεί κόλλησα!!!!!όλα τέλεια,μαλλιά,γυαλιά,μούσι,κοστούμι,γραβάτα!!!!!!!τέλεια μεταμφίεση!!!!ελπίζω ο μικρός σου να χάρηκε την μανούλα του!!!!πάντα να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πηνελόπη μου γέλασα με τις εμπνευσμένες μεταμφιέσεις σου!
    Ειδικά η "μπουγάδα"/νοικοκυρά είναι όλα τα λεφτά! Μα που τη σκέφτηκες; Κρέμασες στη ρόμπα και τα χρειαζούμενα, οπλίστηκες με μανταλάκια κι έτοιμη!

    Ως ιδέα ξέφευγε τελείως από τις κλασικές της εποχής, όπως για παράδειγμα "Εμίρης", "Παπάς" κ.λπ.
    Που τέτοιες ιδέες σήμερα!

    Να είσαι καλά και πάντα με ωραίες απόψεις!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με έκανες και γέλασα με τις πετυχημένες φορεσιές σου. Πολύ ωραίες όλες! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aχ βρε Πηνελόπη μου, τι μου θύμισες τώρα! Αν και μεταξύ μας είχα ένα κόλλημα με τις φωτογραφίες, μόλις έβλεπα μηχανή κρυβόμουν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες όλες, να είσαι καλά Πηνελόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα! Τρομερή, Πηνελόπη!!! Μπράβο!!!! Κι εγώ μπουγάδα ψηφίζω!!! Απίθανη!!! χαχα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευφάνταστη και στις μεταμφιέσεις Πηνελόπη μου :-)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eξαιρετικές όλες Πηνελόπη μου
    Αλλά η μπουγάδα έκλεψε την παράσταση. Πολύ πετυχημένη :)

    Νασαι καλά

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ τι μου θύμισες...τα ωραια μαθητικά μας χρόνια που ρίχναμε ο,τι να'ναι πάνω μας και γυρνούσαμε "μπούλες"...και του χρόνου να γιορτάσουμε καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίο το ντοκουμέντο! Γεμάτο αναμνήσεις! Καλά, η μπουγάδα είναι όλα τα λεφτά!!!
    Πολλά φιλάκια! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρες!
    Ε, νομίζω πως τέτοια "προσωπική έκθεση" με φωτογραφικά ντοκουμέντα ετών, δεν μπορεί παρά να σας άφησε καλές εντυπώσεις μες στο αποκριάτικο Σαββατοκύριακο!

    Ευχαριστώ σας για καλά λόγια, αλλά πιο πολύ χαίρομαι που έκανα κάποιες και κάποιους ανάμεσά σας, να γελάσουν με την καρδιά τους :-))
    Καλή εβδομάδα σε όλες και όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου ρε Πηνελόπη με τις μπουγάδες σου!!!Φοβερή! Παρόλο που εγώ δεν τα πάω καθόλου καλά με τις αποκριές , τα μασκαρέματα και τους μασκαράδες, το φχαριστήθηκα πολύ το αφιέρωμά σου και να'σαι καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Μάρθα μου, ως άνθρωπος του Θεάτρου, έχεις σαφώς πιο "κριτική" ματιά.
      Ως μπουγάδα έκανα μεγάλη "θραύση" τελικά :-))

      Διαγραφή
  15. Απλά, όμορφα και νοσταλγικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς κι' έτσι Κική μου!!!
      Αλλά και για να βλέπουν οι νεώτεροι και να κάνουν τις δικές τους "καταγραφές".

      Διαγραφή
  16. Χα χα χα!!!
    Τέλειες μεταμφιέσεις! Η μπουγάδα φοβερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την "κατοχυρώσω" ως πατέντα, Ερμιόνη μου :-))
      Καλημέρες

      Διαγραφή
  17. Χαχαχα Πηνελόπη μου φοβερή!!!!!!!!!!Μπράβο πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ σε, Ελένη μου!!!
      Φωτογραφικό ντοκουμέντο είπαμε ...
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή