18.2.12

Τα άγρια χόρτα ...έγιναν μοντέρνα χορτόπιτα.

Οι δύο τελευταίες μέρες ήταν αρκετά κουραστικές. Όταν το κρυολόγημα και ο πυρετός "χτυπά" ένα μικρό παιδί, τα πράγματα δεν είναι ποτέ εύκολα.  Ο χρόνος μοιράζεται σε πάμπολλα κομμάτια.... και πρέπει να γίνονται όλα γρήγορα και με ρυθμούς "ρομπότ".
Μοιάζω λοιπόν με ρομποτάκι, αλλά φαίνεται πως το ξεπερνάμε και τούτο το δύσκολο.
Τα μαγειρέματα μου επίσης έγιναν με ρυθμό ρομπότ, κάποια δε, στιγμή της χθεσινής μέρας, ήμουν σε φάση που έκανα ταυτόχρονα τουλάχιστον 5 πράγματα (όπως τουλάχιστον τα μέτρησα) μόνον στην δουλειά δεν είχα πάει :-)))))
Kαί τότε μου ήρθε και η "φλασιά" για την συνταγή που θα διαβάσετε πιο κάτω, μιας και ήθελα να ξεγελάσω και τον μικρό μου για να φάει κάτι παραπάνω.  Προφανώς κάτω από "πίεση" δουλεύει καλύτερα ο εγκέφαλός μου,  αλλά και αυτό μέχρι να "κάψει" κάποια φλάντζα  :-))

Αν λοιπόν σας έμειναν λίγα άγρια χόρτα, ίσως και λίγο σπανάκι με τα σχετικά από μια πίτα, κανά δυό σπαράγγια φρέσκα ή από βάζο;
Μην τ' αφήσετε να πάνε χαμένα.
Εύκολα και γρήγορα μπορείτε να τα μετατρέψετε σε ένα υγιεινό κολατσιό για το βραδινό σας,  τη δουλειά, το σχολείο ή και για την προσωπική σας χαλάρωση.Φτιάχνοντας τα σε μοντέρνα εκδοχή χορτόπιτα...δηλαδή muffins!

Η αλήθεια είναι, ότι αυτές οι θηκούλες τελικά σου δίνουν πολλές λύσεις για γρήγορα αλλά και όμορφα στην παρουσίαση, αποτελέσματα.

Muffinss με άγρια χόρτα.


Κόβετε καταρχάς τα χορταρικά σε μικρότερα κομμάτια. Σοτάρετε ένα μέτριο κρεμμύδι με λίγο λάδι, ρίχνετε μέσα και τα χορταρικά σας να μαραθούν (εάν είναι ωμά, εάν είναι ήδη βρασμένα ο χρόνος σοταρίσματος μειώνεται στο μισό) και μετά όλα μαζί τα βάζετε σε βαθύ μπολ να κάνουν παρέα με:
2 αυγά,
3 κουταλιές ξυνομηζύθρα ή φέτα μαλακιά,
3 κουταλιές χοντροτριμμένο κεφαλοτύρι ή παρμεζάνα,
1/2 φλιτζάνι γάλα,
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο,
ψιλοκομμένο άνηθο ή μάραθο,
φρεσκοτριμμένο πιπέρι,κάρυ και λίγο αλάτι.

Ανακατεύετε καλά να ενωθούν και στο μείγμα αυτό προσθέτετε:
1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις
και 2 κουταλάκια μπεϊκιν πάουντερ.
Ενώνετε και αυτά τα υλικά και είστε έτοιμοι να μοιράσετε το μείγμα σε ατομικά φορμάκια για muffins ντυμένα με τα ειδικά χαρτάκια ή λαδόχαρτο.

Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο για 20-25 λεπτά, με αέρα (ή ανάλογα με το πως ψήνετε τα κεϊκ σας) μέχρι να ροδίσουν.  Νόστιμα και δελεαστικά με πολύ απλή διαδικασία :-))
Καλό σας Σαββατοκύριακο. Με υγεία πάνω απ' όλα και με ήλιο όπως τουλάχιστον φαίνεται από την μέρα που έχει ήδη ξημερώσει.

33 σχόλια:

  1. Φιλενάδα πρόσεχε μην κάψεις φλάντζα με όλα αυτά. Περαστικά στο μικρό.
    Το ότι θα έφτιαχνες κάτι πρωτότυπο δεν αμφέβαλα με τίποτα.
    Καλό Σ/Κ και καλές Αποκριές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τίτλος σου Πηνελόπη μου μου θύμισε την μικρή μου κόρη, που είχαμε πάει βόλτα και δεν κατέβαινε από το αυτοκίνητο γιατί είπα: "Παντού έχει άγρια χόρτα!"....
    Περαστικά στο μικρό!
    Υπέροχα τα μαφινάκια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστηκα σας! Πολυ ωραια ιδεα τα μαφινακια με χορτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, Πηνελόπη μου. Θα είναι
    κακία αν πω ότι όταν είσαι σε πίεση μεγαλουργείς; Μου άρεσαν πάρα πολύ, πρωτότυπα και νοστιμότατα! Και να μην είμαι δίπλα!
    Περαστικά στον κούκλο.
    Φιλιά, καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. XAXA!! Καλό το κόλπο! Αυτό το "μοντέρνα" στον τίτλο της συνταγής σου με τράβηξε! Πλάκα έχουν τα μάφινς με χόρτα! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ είναι η αλήθεια!

    Και εμάς μας έχουν τσακίσει οι αρρώστειες. Κάνουμε σκιταλοδρομία εδώ μέσα. Πέφτουμε σαν τα κοτόπουλα ο ένας μετά τον άλλο!!

    Φιλιά και περαστικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιο ωραία ιδέα δεν έχω ματαδεί Πηνελόπη μου!!! Στον επόμενο μπουφέ - τραπέζι θα έχουν περίοπτη θέση!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγριομαφινένια!
    Τέλεια, εύκολα και πεντανόστιμα!
    Άντε να ξανακάνω τώρα χορτόπιτα, μόνον έτσι θα την τρώμε στο εξής!

    Φιλάκια σας!
    Περαστικούλια...και χωρίς μύξα. :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή ιδέα.Θα το φτιάξω για τα παιδιά μου.Ελπίζω να τους αρέσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία η μοντέρνα εκδοχή.
    Τελικά αυτές οι θηκούλες κάνουν θαύματα.
    Ευκολία και νοστιμιά.

    Περαστικά στο μικρό σου και καλή δύναμη σε σένα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και που να τα φτιάξεις με βλαστάρια ή άγρια σπαράγγια!!! Πω...πω....τι μου θύμισες της στερημένης....
    Περαστικά και γρήγορα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φοβερή ιδέα, ειδικά για παιδιά! Και για τραπέζι μεταξύ φίλων μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξανθούλα μου, το "κάψιμο" το έχω σίγουρο πια! Απλώς ακόμη δεν ξέρω τον χρόνο που θα πραγματοποιηθεί
    :-))
    Με το καλό στην σημερινή μέρα...έχει ήλιο αλλά με πολύ κρύο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγγελικούλα μου καλή εμείς τα άγρια χόρτα τα αγαπούμε πολύ και με μπόλικο λεμόνι "τραγουδάμε" όταν τα τα τρώμε!!
    Οπότε το κόλπο των Muffins που είναι εκείνα τα "μικρά γλυκάκια" είπα μήπως είχε άλλα αποτελέσματα!
    3-4 μπουκιές όμως ήταν όλη η κατανάλωση :-)
    Ευχαριστώ σε για τις ευχές.
    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ Ελπινίκη μου.
    Ελπίζω να περάσει κι' αυτό σε 2-3 μέρες το πολύ.
    Είναι ωραία ιδέα πραγματικά και αυτοσχεδιάζεις με ότι σου βρίσκεται.
    Καλή Κυριακή Αποκριάς εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπα δεν είναι κακία αυτό που λες Ελένη μου. Πραγματικότητα είναι και το ξέρω κι' εγώ :-)))
    Ευχαριστώ πολύ. Ελπίζω να είναι σύντομα τα περαστικά και να μην κρατήσει πολύ ακόμη.

    Εύκολα γίνονται τα χορτο-μαφφινς και εσύ είσαι χρυσοχέρα. Θα τα καταφέρεις είμαι σίγουρη να τα κάνεις νοστιμότατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτή την ιστορία με τα "πεσόντα κοτόπουλα" Χρυσαυγή μου την έχω ζήσει ήδη 2 φορές μέσα στο χειμώνα! Πάμε για τρίτη...ελπίζω να την γλιτώσω :-)))

    Είναι εύκολος ο τρόπος για να τα φτιάξεις τούτα τα "μοντέρνα" άσε που σερβίρονται και εύκολα για κατανάλωση στο χεράκι!

    Καλή Αποκριάτικη Κυριακή σας εύχομαι...και όχι άλλες αρρώστιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eri μου, εσύ από ιδέες "σκίζεις" αυτό ήταν "φλασιά" παιδί μου... για να ξεμπερδεύω γρήγορα :-)))
    Χαιρετισμούς πολλούς από την ηλιόλουστη Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Μαμάαααα μύξες"... το σλόγκαν των τελευταίων ημερών -ξέρεις εσύ Ζαμπία μου - το ακούω ακόμη και στον ύπνο μου :-))

    Ευχαριστώ σε πολύ καλή μου. Καλή Κυριακή εύχομαι, και μερικά χαδάκια στην φίλη μου, από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όστρια νομίζω πως τα "μικρούλικα" γενικώς ενθουσιάζουν τα πιτσιρίκια. Προσωπικά είμαι ευχαριστημένη και με λίγες μπουκιές, μιας και όταν υπάρχει κρυολόγημα, δύσκολα μπορεί να φάει οτιδήποτε ο δικός μου πιτσιρικάς.
    Καλή επιτυχία εύχομαι, αν τα φτιάξεις, και μιλώ για την κατανάλωσή τους γιατί ως συνταγή δεν είναι δύσκολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ σε πολύ αγαπητή μου Marion. Ελπίζω σε 2-3 μέρες να έχουμε ξεπεράσει το πολύ κακό, μιας και ήδη κρατάει ένα 4ήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρινάκι μου, έτσι που μου το έγραψες το "στερημένη" με κάνεις να θέλω να σου στείλω με courier!
    Άντε όλα θα γίνουν σιγά-σιγά...
    Άμα βρεις εκεί κανένα ωραίο λαχανικό, φτιάξε τα με αυτό γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βέρα μου, είναι ωραία ιδέα και εναλλακτική, όταν θέλεις να βάλεις ένα ή δύο είδη πίτας διαφορετικά σ' ένα τραπέζι ή μπουφέ.
    Αλλά και για ένα γρήγορα κολατσιό είναι τέλεια, γιατί γίνονται σε χρόνο dt.
    Καλημέρες πολλές και φιλάκι στην πριγκίπισσα από μακριά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα ..ΛΑΤΡΕΎΩ..αληθινά τα φτιάχνω συχνά με σπανάκι και ότι έχω..περαστικά στο μικρό, όλα θα πάνε καλά ..είναι του καιρού.Εμείς ο ένα γίνεται καλά και ό άλλος αρρωσταίνει!!!Να..τσιμπήσω..2, 3, 4..άντε 5 για το δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πηνελόπη μου περαστικά στον μικρούλη! Ελπίζω να τίμησε τα υπέροχα μάφινς σου! Πολύ πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα παραλλαγή για ένα γρήγορο σνακ, για βραδινό ή για μπουφέ! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. σωτήριες αυτές οι μαφινιθηκούλες...
    το τί αλχημείες έχω κλανει κι εγώ για να φάει το σκασμένο μου διάφορα,δε λέγεται...
    μέχρι ρεβυθομάφινς του έφτιαξα...
    μ' αρέσει η ιδέα σου με τα left over υλικά...
    φιλιά,καλή σου εβδομάδα και περαστικά στο μικρούλη σου..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλεια συνταγή...τα χόρτα σε πίτα είναι συγκλονιστικός συνδυασμός.... αρκετά εύκολη συνταγή, ίσως και να το τολμήσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ξέχασα να ευχηθώ περαστικά σας...τα δυναμωτικά πιτάκια να της κάνουν καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευχαριστώ σε πολύ καλή μου Αχτίδα. Βελτιώνεται σιγά-σιγά η κατάσταση αλλά η "μουρμουρίτσα" είναι ακόμη εδώ :-))
    Γίνονται ωραία με ότι χορταρικά και να τα συνδυάσεις και το κυριότερο ευκολοφάγατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστώ σε Ερμιόνη μου. Δείχνουν να πηγαίνουν καλύτερα τα πράγματα, αλλά σήμερα τον κράτησα σπίτι για περισσότερη ανάρρωση αλλά και να προστατέψουμε κάπως τα άλλα παιδάκια.

    Νόστιμα, εύκολα και ευπαρουσίαστα ότι πρέπει δηλαδή για έναν μπουφέ πραγματικά.
    Καλή σου μέρα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Spirtokoytaki μου, εσύ με ξεπέρασες στις αλχημείες! Άκου ρεβυδομάφφινς!
    Δεν ακούγεται πάντως άσχημο...
    Ευχαριστώ σε για τις ευχές σου.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευχαριστώ σε πολύ Κατερίνα για τις ευχές ανάρρωσης.
    Να το τολμήσεις... είναι ωραίος τρόπος για να κάνεις τα πιτσιρίκια να φάνε λαχανικά.
    Έχω κάνει με καρότα, με κολοκυθάκια, με ντομάτα, σπανάκι. Αρκεί να έχεις τόλμη και φαντασία :-))
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λατρεύω τα μάφινς, λατρεύω την ιδέα!! Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε, με την εγγύηση της γεύσης σας, φιλτάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θερμά σ' ευχαριστώ καλή μου Κατερίνα για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις για το τελικό γευστικό αποτέλεσμα :-))
    Πολλούς - πολλούς χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή