4.6.10

Ψαρικών συνέχεια...Μπακαλιαροκεφτέδες.

Πάνω στην τρεχάλα μου, αρκετές φορές τυχαίνει να ανακαλύψω στον καταψύκτη υλικά που έχω βάλει και απλώς δεν τα θυμόμουνα. Έτσι λοιπόν προχθές μέσα στην ανασκαφή μου στα βάθη του ανακάλυψα ένα πακέτο με ξαλμυρισμένο μπακαλιάρο-ξεχασμένο από την 25ή Μαρτίου!
Καλά  δεν είναι;
Αλλά τούτο το πακετάκι μου έδωσε και μια πολύ καλή λύση για γρήγορο και ζεστό φαγητό την επόμενη μέρη, μιας και είχα την τύχη να είμαι μεσημέρι καιρός στο σπίτι μου.
  
Όχι κροκέτες, όπως ίσως σκεφθήκατε, αλλά κεφτέδες.
Τους είχα δει στο παρελθόν σε εκπομπή του κυρίου Μαμαλάκη, αλλά αναλογίες και υλικά δεν παίρνω και όρκο ότι ήταν αυτά, που έβαλα εγώ :-)). Άλλο ένα πείραμα δηλαδή.

Και σας γράφω ευθής τι έπραξα.
Ξεπάγωσα τον μπακαλιάρο, τον μάδησα με τα δάχτυλα (γιατί τον είχα ήδη ξαλμυρίσει) έβγαλα τα λίγα κοκκαλάκια που είχε και το έβαλα σε μια βαθιά λεκανίτσα.
Στην συνέχεια έτριψα ένα μεγαλούτσικο κρεμμύδι στο multi, το έριξα μέσα στον μπακαλιάρο, ένα καλό ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο επίσης, ένα σφυνάκι ούζο, μισό κουταλάκι του γλυκού σκόρδο σε σκόνη, λίγο πιπέρι και ένα μεγάλο αυγό.
Ανακάτεψα καλά μ’ ένα κουτάλι και στην συνέχεια έριξα ένα φλιτζάνι αλεύρι (ίσως κάτι πάρα πάνω γιατί εδώ έβαλα με το μάτι την αναλογία) το οποίο δούλεψα με λίγο νεράκι και ελάχιστο λαδάκι μέχρι να έχω ένα ωραίο μείγμα.
Σκέπασα την λεκάνη με μεμβράνη και την άφησα στο ψυγείο για 5-6 ώρες να σφίξει και να ενωθούν τα αρώματα.

Το μεσημέρι ήρθε η ώρα για τηγάνισμα. Μπαλίτσες καλές από το μείγμα σε καυτό λάδι μέχρι να ροδίσουν απ’ όλες τις πλευρές και μετά πάνω σε χαρτί κουζίνας για να απορροφηθεί το πολύ λάδι.

Συνοδεύσαμε με σαλτσούλα που έγινε από τέσσερεις κουταλιές σούπας έτοιμης μαγιονέζα, μια κουταλιά μουστάρδα, χυμό από ένα λεμόνι και λίγο ούζο για να ενωθούν όλα τα υλικά μέσα στο σέϊκερ.   Το έργο ολοκληρώθηκε με μια ωραία πράσινη λαχταριστή σαλάτα που τα είχε όλα. Από αγγουράκια φρέσκα μέχρι κόκκινη πιπεριά και καλαμπόκι.
Τέλος, ένα ποτηράκι με ούζο και με παγάκια, έτσι για να ξαλεγράρουμε λιγάκι, μιας και σπάνια ημέρα καθημερινή μας δίνετε μια τέτοια ευκαιρία στο σπίτι μας.



Καλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι.

Υ.Γ. Κικίτσα …αυτή να δεις κι’ αν ήταν συνταγή «πατέντα» με πινελιές Πηνελόπης.
Δοκιμάστε την.

18 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά τα κεφτεδάκια και με ουζάκι δίπλα το καλύτερο γεύμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ich koche die gerne mit Seezunge. Schmecken auch gut!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mμμμμ μπακαλιαροκεφτέδες με ουζάκι!!! Ζω για να το δοκιμάσω μμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω φάει ποτέ μπακαλιαροκεφτέφες :)
    Θα είναι πολύ καλός μεζές!!
    Θα δοκιμαστούν οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν εχω φαει ποτε αλλα ειλικρινα πολυ θα ηθελα να δοκιμασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μεζεδάκι θαλασσινό,με γευστική πινελιά το ούζο...
    τέλειο πάντρεμα...

    τη καλημέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα για να κάνουμε και τα παιδάκια μας να φάνε τον λίγο.. δύσκολο μπακαλιάρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίλα μου καλημέρα, ήταν πολύ καλοί τούτοι οι κεφτέδες πραγματικά. Και πλήρες γεύμα με τα συνοδευτικά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dear Tobias I think that this plate is very good. Gooden Tag.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγγελικούλα μου, άμα με το καλό βρεθούμε από κοντά και να είμαστε και κοντά σε θάλασσα :-) νομίζω ότι θα τους απολαύσεις περισσότερο.
    Καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστεράκι μου, ήρθε η ώρα!
    Μια δοκική νομίζω πως την αξίζουν μέσα στα τόσα όμορφα που φτιάχνεις.
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Pansofix, όπως ήδη έγραψα (και όχι με τάση να ευλογήσω τα γέννια μου) νομίζω πως είναι ένα πολύ ωραίο, αρωματικό και καλοκαιρινό πιάτο. Αξίζει τον κόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. SpIrToKoYto ο άνηθος και το ούζο στο ζήμωμα του κεφτέ έδωσαν αυτό το άρωμα που τον κάνει μια διαφορετική γεύση.
    Για το ουζάκι στο ποτήρι είναι θέμα γεύσης! Άλλος μπορεί να προτιμά παγωμένη μπύρα :-)
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έτσι όπως τα λες Αμαλία μου. Αν και του άρεσε περισσότερο να βουτά τα δαχτυλάκια στην σαλτσούλα από ότι κατάλαβα :-))
    Πάντως έφαγε 2 τεμάχια με αρκετή σαλάτα.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τώρα μου θύμισες κάτι που μου έλεγε μια μέρα ο γιος μου ότι έφτιαχνε κάτι ανάλογο με σολομό.Στην ερώτηση μου δε πως;;είπε βάλε ότι νομίζεις ότι ταιριάζει και φτιάξε το.
    Εγώ θέλω με ουζάκι τώρα για να ξεκουραστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάτι άσχετο με την παρούσα συνταγή: χθες έκανα την πέρκα που είχες δώσει κάποια στιγμή και έγινε νοστιμότατη! Μάλλον έβαλα λίγο παραπάνω ξύδι από όσο έπρεπε αλλά κατά τα άλλα βγήκε πολύ ωραίο το ψαράκι! Μία συνταγή που θα υιοθετήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Ξανθή μου.
    Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο γιός σου καλή μου. Οι κεφτέδες γενικά είναι κάτι που εύκολα μπορεί κανείς να αυτοσχεδιάσει, εάν έχει καλή σχέση με τα υλικά που έχει στην διάθεσή του και την κουζίνα του φυσικά.

    Να τους φτιάξεις. Για σένα θα είναι παιχνιδάκι :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Αμαλία μου, χαίρομαι που άρεσε τελικά το αποτέλεσμα στην πέρκα. Λοιπόν θα πάω και θα αντιγράψω το σχόλειό σου και σε εκείνην την συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή